donderdag 8 januari 2015

secret santa @ TT


't Amusantste clubke van 't land hield een tweede secret santa: een toast op het nieuwe jaar en een zelfgemaakte cadeautje voor een andere tiret, iemand wiens naam je in een chocolade Sint figuurtje kon vinden.
En dan begint het gepeins: wat maak ik voor haar? De gedachten gingen van plan A naar plan B naar plan C om dan oneindig keer te veranderen van gedacht en dan uiteindelijk toch de knoop door te hakken bij plan A: een tas.
Het idee had ik al lange tijd geleden op het net gezien en gepind, maar daar bleef het bij.
Tot nu dus.



Het hengsel is een lederen riem uit de kringloop.


En ik gebruikte voor de eerste keer rivetten, waarom ik dit niet eerder deed, is me een raadsel.  't Is een fluitje van een cent en het geeft zo'n leuk effect (Dankjewel, Annelies, voor het duwtje in de rug).



13 opmerkingen:

  1. schoon gerief!
    zal ze blij mee zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk, deze ken ik ook en wil ik ooit eens maken :)

    Leuk geworden, en mooi riempje gevonden ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze blijft zooo mooi ... kan je dat patroon eens geven??? stofje vind ik ook super .... in het echt is zo nog zoooo veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door de stofkeuze zo universeel. En die lederen riem, love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tetterende tiret die deze prachtige tas mocht ontvangen is een echte gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi mooi! En zo'n rivetten, dat geeft direct een professioneel effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superingenieus!
    Heel erg knap, de ontvanger mag haar handjes kussen.

    BeantwoordenVerwijderen