zaterdag 14 februari 2015

Binnenstebuiten


Toen haar zus de lane raglan sweater had gemaakt, wou ze er meteen ook één. De tijd ontbrak haar om het zelf te doen, jeugd zijnde en zo. Ze maakte ten slotte die vorige keer haar pennenzak zelf.  De sweater steekt in een mum van tijd ineen. Het patroon diende ik niet meer uit te tekenen, dat had ik dus al. Tweeling en dezelfde maten, een voordeel.


Zij wou er eentje met driehoek en mijn voorstel om geen andere stof te gebruiken maar gewoon de stof om te keren, kon op goedkeuring rekenen. Het driehoekje binnenstebuiten dus.

Tutorial driehoekje: Stannel

15 opmerkingen:

  1. Mooi, staat haar goed. Zo'n omgekeerd hoekje moet ik ook eens proberen, het geeft een verassend veel extra effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben fan, en stik vanvond ook nog een lane ineen. Nummer 4 hier ondertussen. Een patroontje naar mijn hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe sweater! Driehoekje van Stannel past er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi! en dar driehoekje is zo een mooi detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! Ik durf wedden dat deze veel gedragen zal worden. En misschien wordt de volgende toch nog een eigen maaksel, als ze weer eens tijd heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dat stofje ook maar dan met zilver erin!

    BeantwoordenVerwijderen