vrijdag 20 februari 2015

Mis-trui-sel


Euhm, de Lenny polo van LMV beloofde een eigentijds polopatroon, zonder kraag en met een leuk zakdetail. Een stoere polo voor de MDH, ja, dat ging het worden.


 Ik kocht in mijn ogen een schone mannelijke tricot, ergens op een stoffenmarkt. Een zwarte tricot met een licht grijs streepje erin, maar dat krijg ik hier niet goed in beeld.


Wel, toen de polo af was, had ik al een licht pyjama gevoel. En toen MDH het ding paste bleek ook het polopad raar te doen. Hoezeer ik denk dat ik niets verkeerd deed, hangt dat pad er maar raar bij en geeft het de indruk niet in het midden te hangen. Optisch bedrog?


Neen, een supercreatie is het niet, die polo *kuch pyjama*. Verkeerde stofkeuze?










11 opmerkingen:

  1. Ik zie wat je bedoelt met het knopenpad issue, ik weet niet of het me opgevallen zou zijn als je het niet gezegd had. Hij doet me echter niet aan een pyjama denken hoor, gewoon aan een stoere mannentrui. Kijk maar eens op een winkelwebsite, de meeste zijn dan unikleur met weinig tierelantijnen. Heel leuk zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff, zo moeilijk kan t zijn, hè, tricot naaien. Boordje iets te kort? En moet zo'n sluiting niet precies de knopen in t midden hebben ipv dd knip? Ik wil zo'n sluiting ook al zo lang eens proberen, maar durf niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, de knopen staan ook niet zo juist :-)

      Verwijderen
    2. Oh nee, ik bedoelde dat de polosluiting zo gepositioneerd moet zijn dat de knopen van de sluiting uiteindelijk in het midden van het shirt zitten?

      Verwijderen
    3. Aha, dat zou kunnen. Dat moet ik eens uitzoeken.

      Verwijderen
    4. Inderdaad, ik denk dat multivroon gelijk heeft!

      Verwijderen
  3. Oei, jammer van je mooie werk! Maar als pyjama-t-shirt kan het wel dienst doen. Het ziet er wel comfy uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo'n titels trekken meteen mijn aandacht (niet uit ramptoerisme, maar uit opluchting dat er overal mislukkingen voorkomen ;)) Inderdaad, mij lijkt die polosluiting in het midden uit te komen ipv een beetje te overlappen, raar! Op zich wel een schoon model vind ik anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allé, dat weten we dan ook weer ... maar zeg nu zelf, wel een luxe pyjama-shirtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vermijd zo polosluitingen als de pest jong :)

    BeantwoordenVerwijderen