zaterdag 7 maart 2015

Nr 3 en 4


Julia nr 3 en 4 om juister te zijn. Na mijn Julia met kraag, wou ik er nog een paar. Gemakkelijk zittende sweaters om in les te geven. Ik maakte er 2, op tirettenweekend . Twee juist dezelfde met diepere halsuitsnijding, zonder zakken, zonder kraag.




De polka rabits kocht ik op de stoffenverkoop van Liesellove bij de tiretten. Eerst nogal twijfelachtig om hiermee een sweater te maken, maar nu overtuigd, volgens mij kan het.


En nu op stoffenzoektocht, inmiddels helemaal in de ban van het maken van sweaters, maar dit keer zal het geen nr 5 worden, dat zou er over zijn...



17 opmerkingen:

  1. Tof Julia bandwerk! Nr 3 is mijn favoriet, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon productie :). Ik vind dat je er goed mee staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tofkes! En die konijnen kunnen absoluut!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, verslavend hé. Maar zo leuk om te doen met een super resultaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. werkt behoorlijk verslavend hé sweaters stikken. Mooierds!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Op 't eerste zicht was de eerste mijn favoriet, maar de tweede mag er ook best wel wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie truien! Die met de konijntjes vind ik juist erg leuk, kan erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai jong, ge moogt blijven gaan pertang, allemaal om ter schoonst en super draagbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe varianten, die met de konijnen vind ik het tofst. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi hoor. Ik heb ook al ene gemaakt met de gewone kraag en denk dat mijn volgende met diepe kraag gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel tof! Ik wil ook nog graag een Julia maken, lijkt me heel comfortabel voor op werk (ik werk in de zorg, maar hoef geen uniform te dragen)!

    BeantwoordenVerwijderen