donderdag 19 maart 2015

Sofia


Een tas maak ik nog steeds het liefst. Toen Annelies een oproep deed naar testers, aarzelde ik geen seconde om mij kandidaat te stellen. Want De Zuster Van maakt echte pareltjes van tassen!


Vreugdedans ten huize Karla toen ze me mailde of ik het nog zag zitten. *jeuj*, spannende tijd waarin zwijgen nog het moeilijkste bleek.


De eerste tas die ik testte, was de Sofia, de kleine versie. Wat was het verfrissend om de tas volgens haar werkwijze te maken. De resultaten mogen we nu tonen, want het boek is uit! En het mag gezegd: het is zeker de moeite!


Patroon: Sofia, de tas van Annelies, de Zuster van
Stof: resten 


En speciaal voor jou, Annelies, een foto van de Sofia niet op de grond...ik volg je wijze raad op

16 opmerkingen:

  1. LOL, een Sofia die niet op de grond staat :-)

    Ze is wel mooi geworden, helemaal mijn kleuren! Bedankt om te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch echt een schoon tassenkind die Sofia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvolle tas! Benieuwd naar het boek en de werkwijze van de zuster van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, die is prachtig, zo'n mooie stofkeuze! En ziet er ook super handig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. K ben een beetje jaloers dat ik er niet bij was om te testen, want wat een leuke tas is dit! Mooie sobere kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er echt wel de moeite uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben beetje jaloes op de tas zelf,zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love it! Zeker eentje die ik ook nog wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen