donderdag 26 maart 2015

Sofia


Toen ik de kleine Sofia maakte, wist ik dat de grote zus al gauw ging volgen. Sofia is immers de ideale citytripgenoot! Bij Lies kon je al een knappe Sofia bewonderen. Deze Sofia maakte ik een dag na de deadline datum van het tassentestteam, omdat één der dochters zo'n tas wel zag zitten om mee te nemen op driedaagse naar London. Maar al haar spullen moesten erin kunnen, ideale eisen voor het volume van die grote Sofia. 



Dus bengelde Sofia aan de schouder van de dochter, mee op citytrip.

8 opmerkingen:

  1. Schoontje! En mooie stoffencombinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. En binnenkort 3 dochters in examens, dus ik weet wat gedaan... pennenzakken :-)

      Verwijderen
  3. Wow! Wat een knapperd! Hier volgt zeker ook nog een Sofia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook zo'n Sofia ! Zo jaloers ook op jouw schitterend exemplaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat kan jij daar goed mee overweg !!
    Schitterende tas!
    En kon alles of gaat alles er in kunnen? :) Want meisjes.... die zijn goed in tassen vullen hé :)

    BeantwoordenVerwijderen