maandag 23 maart 2015

Tatanne


Gelijktijdig met een fout in mijn agenda, kwam de oproep van Annelies binnen het tassentestteam om eventueel een derde tas te testen. Beiden werden met de glimlach onthaald. De fout omdat ik hierdoor een extra halve dag vrije tijd kreeg (kom ik, jammer genoeg, bijna nooit tegen) en de oproep omdat haar tassenkinders nu eenmaal top zijn!


Het moet gezegd: de Tatanne was oorspronkelijk zeker niet mijn favoriet. Maar ze is op mijn voorkeurstabel met stip gestegen! Niet alleen leuk om te maken maar zeker om te dragen. Je kan er veel in kwijt, wat belangrijk is hé dames, en dan die lintjes die de tas een ander zicht geven, afhankelijk van hoe je ze knoopt.


Maar kijk vooral in haar boek naar de Tatanne, daar staat een echte 'wauw' in!


 Tatanne, patroon van De Zuster Van te vinden in haar boek 'De Tas van Annelies'.


12 opmerkingen:

  1. Oh, ik vind die Tatanne zò schoon hè. Dat was ook de reden waarom ik hem wou testen… Merci om Annelies nog te helpen toen ik mijn handdoek in de ring gooide. Hij is ronduit schitterend. In een stof waar ik absoluut ook nog mee aan de slag zou gaan. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook van mij nog eens een dikke merci! Het is een schoontje geworden!

      Verwijderen
  2. super, die Tatanne is echt mooi. Die wil ik (ooit) ook nog wel eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai, nog een ! En allemaal om 't er mooist ! Zo knap zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tas!
    Liefs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, deze is prachtig, fantastische stofkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen