donderdag 16 april 2015

Pelikanen en witte benen manifest


Pelikanen?
Om één of andere reden sprak ik steeds over 'mijn stof met pelikanen'. Menig tiret corrigeerde mij meermaals 'flamingo's...Karla'. Ach ja, juist, maar die andere vogelsoort bleef spoken in mijn hoofd.


Enfin, het zijn vogels en daaruit maakte ik de Jessy jurk uit LMV. Een tiret maakte al een Jessy op weekend. Ze was er dolenthousiast over en wou een tweede maken. Ik deed mee, met de flamingostof. 


Patroon: Jessy jurk - La Maison Victor


Witte-benen-manifest?
Ik ondertekende virtueel het witte-benen-manifest omdat deze dame zei dat witte benen trendy zijn, dus hopla!



Mijn twee helpers van dienst, eentje in een oversized tshirt, maar daar heb ik het een volgende keer over...


22 opmerkingen:

  1. Pelikanen of flamingo's, 't zijn allemaal toffe beesten als ze op stofjes staan! (En ook wel als je ze in het echt kan spotten hé).
    Het jurkje staat je heel mooi, de witten benen zouden me zelfs niet opgevallen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleedje staat je heel goed Karla! In het echt zelfs nog mooier dan op de foto, want dan komen de pelikanen (euh flamingo's) meer tot hun recht. En voila, ik doe bij deze ook mee aan het witte-benen-manifest :-). Die flamingo's doen precies ook mee, want zijn hun poten normaal niet roze ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik ondertekende mee (zelfs met de 39+1). Stralende foto van jullie drietjes !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, de deugnieten waren nog aan het lachen met mijn witte benen :)

      Verwijderen
  4. Het kleedje en de witte benen staan je prachtig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooi! De witte flamingo's passen perfect bij de witte benen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie jurk. De flamingo s zijn super. Ik vind de witte benen meevallen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die twee melkflessen, zo benoemde mijn papa steeds mijn witte benen, staan geweldig goed bij je flamingo jurk. En als we ze nooit tonen die witte benen dan kunnen ze ook geen kleurtje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's waar! Dus hup tonen die witte benen :)

      Verwijderen
  8. Het zijn flamingo's! Ik maakte een ongeblogde blouse in dit stofje, het valt geweldig soepel he?
    Prachtjurk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, heerlijke stof, ik vreesde statische elektriciteit maar dat valt goed mee. Ben nieuwsgierig naar jouw blouse, hopelijk komt er wel een blogbericht.

      Verwijderen
  9. Haha, als witte benen trendy zijn, count me in. ;-)
    Heel mooi kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi zeg ....maakt niet uit van die benen en die vogels ... het staat je beeldig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi! En ook mijn benen zijn in de mode ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beesten zijn beesten, zeg ik dan ;). Ze zijn schoon, dat jurkje staat je!
    Haha, en dat manifest... ik mag smeren al wat ik wil, bruin worden ze :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook witte benen :-( Maar als het een nieuwe trend is doe ik gewoon mee ;-)
    Het jurkje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 't Is mooi, dat kleedje! En o ja, ook hier zijn de melkflessen elk jaar van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi!! Ik ben ook bezig aan de Jessy, in hetzelfde stofje. Heel leuk te zien dat de stof zich daar perfect voor leent! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ik ben curieus, dan bestaan er al 2 flamingo-Jessy's :)

      Verwijderen