zaterdag 25 april 2015

tienerliefje

Een aantal dagen geleden plande ik bandwerk. De ene tweelingdochter hielp vlijtig mee, de andere tweelingdochter wou net op dat moment een tshirt maken. Dus deelde ik tijdens mijn project orders uit, aan beiden.


Ze stikte en overlockte alleen, enkel bij het zakje, hielp ik even mee.
Geen probleem om even in een oversized tshirt te poseren, overduidelijk terecht trots op haar werk.


Patroon: Marlon tshirt - La Maison Victor 


Niet voor haarzelf natuurlijk maar voor haar vriendje...




10 opmerkingen:

  1. Wow, zelf gemaakt voor haar lief? Hoe bijzonder, dat lief heeft het getroffen met jouw dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hoe schattig is dat. Deze wordt ongetwijfeld de favoriet van het liefje!
    het bandwerk maakt me wel benieuwd! ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De max!! Hij zal zeker blij zijn geweest ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ma hoe lief :) En wat een mooi t-shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. -schaterlach- O, daar heb ik nog even de tijd voor, om aan dat idee te wennen ;). 't Staat hem goed, dat met liefde gemaakte tshirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai zeg, dat staat ons ook nog allemaal te wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei zeg, ik krijg hier plots een soort flashforward naar het moment dat Lilith gaat vragen om voor haar vriendje iets te naaien. Toch een soort van vreemd gevoel hoor :-)

    Dat shirt zal hij wel met veel liefde dragen.

    BeantwoordenVerwijderen