zondag 17 mei 2015

3x Leila

Topjes en dochters, de ideale match!


Een Leila topje, dat wilden 2 van mijn dochters graag. De stof van hun keuze werd besteld en in het verlengde weekend begon ik eraan. Mijn 3de meid wou, bij het zien van de eerste pasbeurt, er uiteindelijk ook één. Zij dook in mijn stoffenvoorraad op zoek naar geschikte stof. Gelukkig had ik bij het maken van dit stuk te veel stof gekocht en deze rest bleek ideaal. Ik moet toegeven dat ik wel effe zuchtte voor dit opkomend bandwerk (zeker na mijn vorig avontuur) maar zo is het patroon dan nuttig gebruikt, niet?
Toen zeiden ze lieflijk in koor: 'tegen zaterdag?'. Wat?
Om mij te motiveren aan hun vraag te voldoen deden de lieve deugnieten dit... 


... en ik zette me terug achter mijn naaimachine, compleet gelukkig!




 Stof: Facet (Atelier Brunette) - Crêpe munt - Cachette (Atelier Brunette)


26 opmerkingen:

  1. Zie ze eens stralen in hun topje ! Daarvoor doe je het toch, hé mama !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi bandwerk! Ze stralen je drie knappe dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, staat ze alle drie geweldig en zo fijn dat ze nog zo van mama's werk genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is die bestelling ook op het naailijstje gezet door Dochter, de stof? Daar twijfelt ze nog even over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig, die drie op een rij! Daarvoor doet een mens het toch, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Zalig toch, zo'n contente dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jawadde, schone dochters in schone topjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! En tevreden dochters, dat is ook mooi meegenomen.
    Ik maak ook veel voor mijn dochter van 3, maar ze wil het bijna nooit dragen. Dan blijft het dus in de kast hangen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh zo mooie leila's en wat een attente dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi! En prachtige dochters ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een knappe dochters!
    En heel leuke topjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super die drie meiden ... dat geeft al een beeld op mijn toekomst en hopelijk mag ik dan ook nog voor hun stikken ;-)
    mooi mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw ik zag ze passeren bij creaties lmv en had het er met mijn zus juist over, wij alletwee zo van schoooon eeeh!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schoon dochters heb jij toch! En zeker nu zo mogen stralen met het werk van een liefste mama ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk! Die staat hier ook nog op het programma!

    BeantwoordenVerwijderen