zondag 3 mei 2015

dat hij verwend wordt


Toen ik deze stof thuis bracht, was zijn reactie: 'deze lijkt wel heel erg op de stof van mijn eerste hemd'. Ik gaf mijn MDH een klein beetje gelijk. Niet helemaal, natuurlijk, hm. 
Toch zette ik mijn plan door. Een Cool blue hemd zou het worden, niet met afgeronde onderkant (mijn vorige opmerkingen indachtig) maar gewoon recht. 
Toen het af was, kreeg ik een goedkeurende blik en ... 'oh, is dat voor mij?' 
Ah, neen, hij greep er naast, ik beloofde immers een hemd aan iemand anders, iemand die nu zijn pet door weer en wind draagt en er nog één vraagt.




10 opmerkingen:

  1. De liefde van de man gaat gepaard met een schoon zelfgemaakt hemdje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vraagt om nog een exemplaar voor de MDH zeker? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt ? Groot gelijk ! Geven aan iemand die het met veel liefde draagt is net iets leuker he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. -schaterlach- Ga je hem er nog eentje maken, een hemd? Ik ben al benieuwd welke stof goedgekeurd gaat worden ;);). Ik kan hem wel verstaan, dit ziet er een vreed schoon exemplaar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal een immense zoektocht worden, vrees ik :)

      Verwijderen
  5. Net echt (een winkelexemplaar)! Allez, goed bedoeld eh. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen