zaterdag 30 mei 2015

Lentefeest


Toen Mieke haar opplooibare stoffen manden met tutorial publiceerde, ergens in januari, wou ik deze meteen maken. 'Meteen' lukte niet zo goed. Zoals dat gaat: allerlei andere dingen kwamen er tussen en de prachtige manden werden naar onder verschoven op de to do. Haar uitdaging in april kon me de spreekwoordelijke schop ook niet geven. 
Schrappen deed ik zo'n leuk idee niet. In mei zijn er immers tal van lentefeestkindjes. 
Eentje ervan houdt van groen.


Een ander lentefeestkindje houdt van blauw en roze. Voor beiden ook magneetjes in dezelfde stoffencombinatie.


Ik twijfelde lang of dit wel een leuk cadeautje is voor een 6-jarige. Maar de blije vertelsels achteraf van de mama en een lief telefoontje van de 6-jarige zelf, gooide al deze twijfel overboord!


8 opmerkingen:

  1. perfect, we moeten binnenkort ook naar één... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh tof seg! Die magneten erbij, perfect! Daar moet ik ook eens aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is leuk gedaan,van dat groene stofje heb ik een kleedje voor mezelf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet ze dringend ook nog eens "te goei" maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat bij mij ook nog op de lijst :)
    Denk dat het een grote vakantie project zal worden :D

    BeantwoordenVerwijderen