donderdag 6 augustus 2015

Scarlet


Bij dit zalig zomerweer horen shortjes in bloemenstofjes, zeiden ze. Al een tijdje geleden hadden ze hun oog laten vallen op de Scarlet short. Zij kozen de stof, ik deed graag het werk. Het patroon kon ik zonder aanpassingen overnemen, en voor beiden gebruiken. Lang leve de identieke tweeling!


De shortpijpen vonden ze te lang: ik verkortte het geheel met 3 cm. Ze vinden hem zalig dragen, ik vond hem zalig om te maken.



Patroon: Scarlet short - LMV 3/2015

17 opmerkingen:

  1. amaai, mijn mond viel onmiddellijk open!
    Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze supermooi! En zeker in tweevoud, passen mooi bij elkaar! (En hup, weer een duwtje bij om ze eindelijk ook te maken, ze staan al sinds LMV uitkwam op mijn to sew-lijstje...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze zien er vooral zalig uit in hun shorts !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. identiek maar toch vooral anders...zowel de shorten als de dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toffe schoon shorten voor de meiskes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi seg! Ik ben ook bezig met de Scarlet short, benieuwd of de mijne even mooi mag worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, ik word heel vrolijk van zulke shortjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke shorts! En ze hebben gelijk met hun bleoemnprint!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gekozen van je dochters! Ze staan er super mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi!
    Dat bespaart al de helft van de tijd als je hetzelfde patroon kan gebruiken, lekker makkelijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen