maandag 26 oktober 2015

EHBG


Ik sleurde mijn vriendin mee in een geweldig tijdverdrijf.  Zij en ik: absolute beginners, maar die van het enthousiaste soort. Niet obsessief wekelijks (daarvoor hebt ge ook nog andere dingen te doen) maar eerder 'als we tijd en goesting hebben'. Die keren dat ge het doet, hebt ge immens veel plezier, maakt ge leuke dingen mee en zijn je lachspieren weer eens bijgewerkt.


Iedere keer dat we jarig zijn, geven we elkaar een 'knipoog'-cadeau. Een cadeau met een verhaal of één of andere reden, een knipoog dus.  Zij is nu aan de beurt.
Als knipoog maakte ik haar een EHBG kit. Absoluut noodzakelijke dingen die je onderweg mee neemt: een notaboekje, pen en een tube wassen zonder zeep' (ge wilt niet weten waar ge af en toe je handen in steekt). In een nabije winkel van vanalles en nog wat, vond ik ook een telescopische zaklamp, telescopische spiegel en magneet. Ik weet het nu al, deze tools gaan voor hilarische momenten zorgen.


Eerste Hulp Bij Geocaching:


Happy birthday missS!

10 opmerkingen:

  1. Geweldige cadeautip, ik heb ook nog geocachende vrienden rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die telescopische dingen, één adres: den action...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De max! Deze maak ik voor mijn geo-cache-buddy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kado! Heb dat ook altijd al eens willen doen, die geocach ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit is een leuk idee voor mijn beste vriendin en hare vriend,die doen dat ook zo van die geo-caching wandelingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo'n cadeautje dat je zelf gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen