vrijdag 2 oktober 2015

Jolene top


Op mijn wekelijkse woensdagavond afspraak wordt er wel eens getetterd. Zo hoorde ik menig tiret verklaren hoe leuk de Jolene top was om dragen en hoe snel deze ineen zat. Een tip die ik hier direkt mee kreeg was het patroon verlengen met 5 cm.


Thuis roefelde ik in mijn stoffenstapel, en vond nog een rest van meneers trui, ideaal om die Jolene uit te testen en tegelijkertijd de stapel stof te doen minderen.


 Patroon: jolene top - LMV editie 2 zomer 2014


De Jolene top en een zalige zonnige herfstdag blijkt een uitstekende combinatie!


12 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Zal precies dat patroon ook eens opzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik dat zie kan ik het goed geloven dat ze daar gek zijn op die top!!!
    Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie tip, bedankt! Hij is echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja die is tof! Die komt op mijn to-do lijstje, wat een leuke versie ,die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan, die V! Ik bleef maar plooitjes hebben bij mijn versie. Die centimeters verlengen, zou ik ook wel doen een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind jouw versie heel mooi, het is idd een toppatroontje maar ik kreeg zelf het v-tje niet helemaal goed :-(

    BeantwoordenVerwijderen