zondag 22 november 2015

Bloggers for life: nr 15: Lili #MFL2015


Even alles op een rijtje:

* ik maakte de Lili voor de veiling van Bloggers for life
* Bloggers for life? Wat? Ik verwijs jullie graag door naar deze dame en deze dame die het spel draaiende houden voor de perfecte uitleg!
* de gehele winst van deze veilingen gaat integraal naar vzw moeders voor moeders en het Berrefonds.
* Een tas: niets voor u? Misschien iets anders? Kijk even snel op de facebookpagina van Bloggers for Life, daar vind je een fotoreeks van alle veilingen.


Deze Lili werd gemaakt uit stevige jeans. Combinatie goede kant en achterkant van de stof. Er past makkelijk een joekel van een A4 map in en er is voldoende ruimte voor meer. Een binnenzak in gewone stof waar je tal van spullen in kwijt kunt.




Patroon: Lili (grote versie) - de tas van Annelies


Wil je deze tas liever rond jouw schouder zien bengelen ipv aan deze stoelleuning?
Waag snel je kans en koop een lotje of 2, of 3, of...
Eén lotje kost 2 euro! Waar wacht je nog op?


Hoe doe je dat?
Je volgt dit driestappenplan:

- Stort het bedrag op dit rekeningnummer:  BE69 3770 2596 1378
- Vermeld hierbij volgende gegevens: nummer veilingsstuk – naam – voornaam – aantal lotjes
(deze lili is veilingsstuk nr 15)
- Vul ook zeker onderstaand formulier in:





Klaar! En nu hopen maar dat jij straks het winnende lot hebt. Dankjewel voor je steun!

Meer lezen over de praktische kant van de veiling? Dat kan! Door hier door te klikken.


19 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik keek het net even na. 15 staat er tussen :-)

      Verwijderen
    2. Ik keek het net even na. 15 staat er tussen :-)

      Verwijderen
  2. Super leuk! En tassen heb je altijd nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige tas, die bij alles past, daar krijg ik nooit genoeg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, als ik morgen een gaatje heb dan koop ik zeker een lotje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tas, zeker iets voor mij! Surtout nadat mijn tasvoornaardeles het enkele weken geleden begaf. Ik ga meteen lotjes kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net betaald voor een kansje op deze mooie tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk en ik ben stikjaloers op deze mooie tas #lotjeeeeees!!!
    Dank je wel voor je enthousiasme en mooie woorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik maak zelf niet zo graag tassen, maar kan zeker zo'n mooi exemplaar gebruiken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n mooie tas! Echt, die zie ik zoooooooooo hard zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen