maandag 30 november 2015

Deugnieterij part I


Wat betreft evenwichtig verdelen, deden Zus en ik het goed. Ik meisjesmama van 3, zij jongensmama van 3. Telkens mijn oog valt op jongenspatronen, denk ik steevast 'oh, jammer' maar algauw is die helaasgedachte verandert in 'laat ik het gewoon maken voor die deugnieten van Zus'.  

't Kereltje was niet razend enthousiast toen hij zijn ingepakte trui open maakte.  Ik vreesde dat hij de sweater niet mooi vond.  Tja, kinders en een eigen mening...  Mijn vrees bleek ongegrond: 5 minuten na de confrontatie had het kleine ventje stiekem zelf de trui al aangetrokken. Waarschijnlijk waren er op het moment gewoon teveel ogen tegelijkertijd om zijn reactie te peilen. Oef.


 Patroon: leather sweater - LMV, herfst 2014
Stof:  Modecoupon 
Patroon cirkelsjaal



Zag je deze prachtige eigengemaakte stukken al? Koop snel een lotje of 2!
22 | 128 | 23 | 128 | 24 | Hilde @home | 25 | Toertjes & Pateekes | 26 |LdotCo | 27 | Liezewiezewoes | 28 | Mamasha | 29 | Minnie Mie | 30 |Miss Wobie | 31 | Spurrewubsie | 32 | Van A tot Zetje | 44 | Emma & Mona 

9 opmerkingen:

  1. Keimooi! Fan van de stof en die sjaal maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawadde, uw buurvrouw is anders ook gezegend met 2 prachtexemplaren hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Fijn dat je zo toch ook eens jongensgerief kan maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kereltje met smaak! Heel toffe trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een deugnietje ziet me er dat uit! Wel eentje met een schoon trui :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schoon! Is dat een sjaal die je er bij gemaakt hebt? Maakt het super af zo!

    BeantwoordenVerwijderen