woensdag 4 november 2015

Karla vs magneet: 0-1


Alhoewel een magneetknop voor mij geen geheimen meer heeft, heb ik het nu danig verprutst.
Hier is het onding, met niets maar ook met niets, krijg ik die magneetknop van elkaar zonder de stof te scheuren. Bovendien ligt er naast me zo'n rond plaatje (moest achteraan stof en magneetdeel bevestigd worden) te blinken, alsof het me uitlacht. Hoe kon ik dit vergeten...



5 luttele seconden tussen de 'oef, het is gelukt', bij het assembleren, de 'klik' van de knop en het gevloek om het besef dat dit niet goed kwam.  Daar gingen al mij plannen om een tweede flap te maken in iets blinkend zwart. Of zelfs nog een derde in iets volledig goud. Daar dient dit unieke concept trouwens voor: variĆ«ren voor elke gelegenheid.


Niet dus, het is en blijft de gouden Versa Versa. Een uniek geval: enkel open te doen via de rits.


Patroon: Versa Versa uit 'Mijn Designertas' van Elisanna & Fynn
Stof: Timesless treasures


*UPDATE*: Ik kreeg vele tips en ziehier: ik prutste de flap terug open en stak een stukje vult aan de achterkant van de magneet. Alsook lakte ik de magneet en bijgevolg ook mijn nagels met doorschijnende nagellak! Merci Dorothy en Sarah voor deze ultieme tips!

27 opmerkingen:

  1. Oh zo jammer seg, want zo'n prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk te geloven dat zo een perfect ogende clutch een imperfectie kan hebben. Magneetkracht verstoren of zo?2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat jammer, het zit je niet mee met sluitingen. Maar het tasje lijkt heel netjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een supermooi tasje. Echt spijtig van de sluiting!
    De stof is ideaal voor het tasje. Perfecte match!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was in de war met iemand anders... Bedenk ik mij nu... Ander blogje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel schoon hoor! Jammer van die magneet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. krijg je die er dan niet meer uit? Heb er nog niet mee gewerkt, dus weet ik veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou alles moeten lostornen en dat zie ik precies niet goed zitten.

      Verwijderen
  8. Och spijtig maar nog steeds een pracht van een tas. Handig bij een dagje shoppen, dan denk je twee keer na vooraleer je de portefeuille bovenhaalt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zonde, is nochtans een hele mooie tas geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh da's echt jammer want inderdaad een prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtexemplaar is me dat geworden!!
    --hier ligt er al drie weken eentje te wachten op dat laatste stiksel, awoe--. Jammer dat 'm enkel aan de rits opengaat. Heb je eventueel al wat doorzichtige nagellak op de magneet geprobeerd, soms wil dat wel helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doorzichtige nagellak? Geweldige tip, die probeer ik! Ik veronderstel dat de magneet dan minder straf wordt? Ik moet ze wel nog eerst zien open te krijgen (haha) en spurt nu naar de nagellakvoorraad van de dochters.

      Verwijderen
  12. Dju, nog al n chance dat er nog een rits in zit, een schoontje werd het, dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. spijtig, maat toch een heel mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, ik moet wel een beetje lachen, mag dat?
    Ik vind ze prachtig nochtans, perfecte stofkeuze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi tasje trouwens.
    Je kan ook doorschijnende plakband op maat knippen van de magneet en dat er tussen plakken.Zo kan je zelfs verschillende laagjes plakband plakken tot de kracht van de magneet goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er zo mooi uit ! Ik duim voor jou dat het lukt met die nagellaktip !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtexemplaar.. heel mooi. Hier een tikkeltje jaloers!
    Dat is nu iets wat ik niet kan: spullen maken. Ik houd me steeds bezig met kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Is het ondertussen gelukt om ze open te krijgen,nagellak erop te doen en vervolgens open en toe te doen?Ik hoop het voor jou want dit is een pracht exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joepi ja! Ik plaatste ondertussen een update.

      Verwijderen
  19. Deze tas staat op mijn to do lijstje, alles is in huis. Nu nog een keertje tijd plannen! Zal mijn eerste magneetsluiting worden... Dus ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig exemplaar, hoop dat je er met een aanpassingen nu toch van kan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen