donderdag 3 december 2015

Deugnieterij part II


Ik zeg het je: de komende blogberichten passen in een rijtje 'bandwerk sweaters'.
Ditmaal een ole van Zonen 09, voor de tweede in rij van Zus, mijn guitig petekind!


De stof kocht ik toen ik op zoek was naar stof voor een sweater voor mezelve. Instant crushgevoel, gekocht in een opwelling, dat gebeurt, niet? Thuis was ik al van mening dat deze kerel er beter mee zou staan dan ik. En zeg nu zelf, gelijk of niet?


Patroon sweater: Ole van Zonen 09


De leather sweater meets Ole oftewel deugnieterij part I omarmt deugnieterij part II:



5 opmerkingen:

  1. And again: you dit it! Prachtige stoffenkeuze en dito boys!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! En wat ben ik fan van dat stofke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof zeg, en dat stof had ik gisteren bij Madeline nog in mijn handen. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch! Een erg mooie Ole. De deugnieterij druipt eraf, en dat hoort zo!

    BeantwoordenVerwijderen