donderdag 17 december 2015

Felix voor geen Felix.


Schoorvoetend vroeg ik hem: euh, wat vind je van dit vestje?
Vrezend voor een negatief antwoord, duwde ik de LMV in zijn handen.
Ik was meteen te vinden voor dit patroon. Met zekerheid zeggen dat hij het ook vond, kon ik niet. Iets over geen hoogte krijgen van iets of zo.


Verrassend was zijn antwoord. Dat hij zoiets al lang wou. Ha! En in welke stof dan? Goh, zoiets gelijkaardigs! Ik nam het mezelf gemakkelijk en bestelde bij de bron. 


Samen met 7 andere tiretten werkten we er 3 tirettenavonden aan. Drie? Ik vermoed dat het op 2 ook zou lukken maar tja, het eerste woord van ons clubje doet ons de volle 100 procent eer aan.




Foto's van de afgewerkte binnenkant vergat ik te nemen. Het is een donkergrijze satijn voering geworden.


'doe eens een gek sprongetje'... om wat luchtigheid te brengen in de verplichte fotosessie!


9 opmerkingen:

  1. er woont een fotomodel in 't straat en dan nog een met een schoon vestje ;) Misschien toch ook eens vragen aan Tom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ssjjjtt, sebiet krijgt hij nog sterallures ;)

      Verwijderen
  2. Hé, deze stijl gaat je man geweldig goed af. Ik denk dat er nog vele 'Felixen' volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schoon jong ! (en dan heb ik het echt over het volledige plaatje ;-) ) (en ook een speciaal hartje voor die schone knopen !)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! En kijk hoe gelukkig je hem maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. chique, en dat hij er content mee is zie je zo!

    BeantwoordenVerwijderen