woensdag 30 december 2015

Lili 2


Mijn Lili in jeans beloofde ik aan het winnende lotje van Bloggers for life
Een naamgenote met een C won de goede-doel-Lili die een aantal weken geleden voor de eerste maal van onder mijn machine rolde.  De rivetten waren er nog niet ingeslagen of ik wist het al: ooit zou ik Lili voor mezelf maken. 



En soms, soms komt die 'ooit', ineens veel sneller dan verwacht (meestal klopt mijn perfect opgestelde to do lijst niet) Maar in dit geval blij met mijn chaotische timing. 



De hoofdstof is iets viltachtig. Met de resten maakte ik een "floschke" en een beschermhoesje voor mijn badge.


Viltachtige stof: Modecoupon
Mosterdkleurige stof: Mon Depot
Tassenband: Guy's naaicentrum
Idee floschke: De Zuster Van
Patroon Lili: De tas van Annelies




8 opmerkingen:

  1. <3 het floschke !!! En de tas zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! Ik zou hem zo kopen in de winkel! Liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de nummer 1 net afgehaald bij de post.
    Hij is SUPERDELUXE GEWELDIG MOOI !!!
    Dank je wel !
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo knap! Dat floschke ga ik ook zeker eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mijne is ondertussen in gebruik !
    Ze is MEGASUPER mooi, dank je wel !!!

    BeantwoordenVerwijderen