woensdag 13 januari 2016

Zachte nacht Anna!

Een speels geboortekaartje met wilde dieren? Dat schreeuwde gewoon om een stofje van Bambiblauw!


Recept 19 werd bovengehaald omwille van het praktisch vernuft van deze babyslaapzak. Een nachtelijke verschoningsbeurt nodig? Dan kan: je dient enkel de ondersluiting open te maken en je klein mensje blijft ingeduffeld en warm.


Patroon: Zachte nacht, recept 19 - Zo geknipt 2
Binnenstof: sweaterstof - Guy's naaicentrum


Een gewaarschuwd persoon is er twee waard. Ik las meermaals dat het geen eenvoudig project was en niet iets dat in één twee drie klaar zou zijn. Met volle aandacht werkte ik er aan, overtuigd dat ik dit klusje zonder fouten ging klaren.... Niet dus. Ook ik heb enig tornwerk geleverd. Een kenner van deze babyslaapzakjes zal opmerken dat de bovensluiting aan de verkeerde kant zit. Links-rechts het blijft een zwak punt.
*op de achtergrond mijn trio bevestigend aan het knikken*





12 opmerkingen:

  1. Links-rechts, ik ben daar ook altijd mis mee. Ach wat, geen baby die dat merkt ;-) Prachtig slaapzakje voor een meisje met een prachtige naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar die links-rechts "fout", ben blij dat ik niet alleen ben :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die links rechts da overkomt me nu ook se, schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, links, rechts, wacht tot je de volgende keer ergens verkeerd rijdt ;-). Supermooie slaapzak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat leidt tot typische grapjes als we aan het wandelen zijn... :)

      Verwijderen
  5. Dat worden ongetwijfeld zachte nachten in zo'n schone slaapzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben alleszins fan vn deze beauty!
    --ik rijd al jarenlang op 'mijn kant' en 'jouw kant', ik deed zelfs rijexamen met een links/rechts spiekbriefje op mijn handen ;)--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, die is goed! Ik heb voor mijn rijexamen mijn opperste concentratie ten toon gelegd wat betreft links/rechts.

      Verwijderen
  7. Heel mooi, ik zou niet verwachten dat het zo'n lastig project is, maar hij is tot een zeer succesvol einde gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, had je niets gezegd, ik had niets 'mis' gezien. Hier moet het er nog steeds van komen, vooraleer die kleine man geen slaapzakjes meet aan wil! Deze is fantastisch mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen