vrijdag 11 maart 2016

Jasper sweater


Achter dit uitgelaten dier, loop ik in Jasper sweater.
Puur natuur, met rode neus van de kou.



De sweater maakte ik reeds 2 maanden geleden maar werd nog niet geblogd. Aandoen om te werken, dat wel! Ik maakte de sweater versie met kraag. 


De grijze voeringstof die ik gebruikte bij het naaien van de kangeroezak, liet ik expres piepen vanuit de opening, al valt niemand dit op. Een onnauwkeurigheid kon het eigenlijk evengoed zijn.


Stof: sweaterstof - Stoffen Van Leuven


Alhoewel er geen tijdspanne zit tussen het nemen van deze foto's, lijkt het alsof het om 2 verschillende versies gaat. Niets is minder waar, 1 exemplaar in dezelfde moeilijk te fotograferen stof, de kleur in het echt is zoals op de laatste detailfoto.


7 opmerkingen:

  1. Supermooie trui! Die houten knoop past er perfect bij. Zo'n sweater zou ik ook direct dragen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalige sweater en wat een schat van een hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zalige foto met de hond ....doet me denken aan mijn lief loekje. ..toffe trui. ..gr karoline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik ga nu het patroon van de Jasper sweater googlen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och die woefel, zalig! :)
    en een lekker warme, mooie trui

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, kei leuke trui! Dit patroon kende ik nog niet… Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen