donderdag 21 april 2016

2x Capetown Cool

Ze hadden al eerder voor hun liefjes gestikt, die twee van mij. Maar nu groeide er in hun jeugdig brein een plan, een groots plan. Ze wilden een hemdje stikken. Mijn eerste reactie was er ééntje uit zelfbehoud: neen he, dan kan ik het meeste werk doen en dat is echt niet de bedoeling. Maar die kleine paniekaanval was van korte duur toen ik dacht aan het 'boy's shirt' uit het boek Urban Style: een hemdje met korte mouwen (dus zonder manchetten en mouwsplitten) en zonder kraagstaander. Ik schotelde het hen voor: dit is zeker haalbaar. Ze gingen direct akkoord.


Ze kozen beiden stof. De ene met een klein plusje, de andere met een klein V-tje als motief. 
Of ze het helemaal alleen deden? Ik stak enkel een handje toe bij het paspel- en knoopsgatengedeelte!

10 opmerkingen:

  1. Amai, een hemd! Dat doen ze goed, die dochters van u! Wat een liefde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap van die jongedames van u zeg! Ik zie het die van mij nog niet doen, over x aantal jaar ;). En lief, dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet! Ik dacht het eerlijk gezegd vroeger ook niet... blij dat ze het graag doen.

      Verwijderen
  3. En ? En ? En ? waren de lieven content ??? wedden van wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, heb één van die liefjes zien blinken in zijn hemdje op zijn verjaardag.
    Het zat hem als gegoten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen