woensdag 27 april 2016

Gevaarlijk woon-werkverkeer


Niet dat ik gevaarlijke wegen dien te trotseren op weg van huis naar werk of omgekeerd, neen, dat valt best mee. Het gevaar schuilt zich in de dichtheid van 4, ja echt vier, te passeren stoffenwinkels! 't Is te zeggen op 100 m van mijn te volgen kortste route. Verleidingen weerstaan, iedere werkdag, om maar niet even die afslag te nemen en te gaan kijken en te voelen. 


Soms geef ik toe aan de drang en dan komt ge pareltjes tegen, alsook hier.  Ik maakte er meteen mijn tweede Bethioua van, eentje om in te werken. Kwestie mezelf een reden te geven waarom ik omweg maakte.


De hals- en polsboord maakte ik in dezelfde stof maar binnenstebuiten. De ruglijn van dit patroon werd deze keer uitgevoerd zoals het hoorde. Een trui die echt in een vingerknip ineen zit.


Patroon: Bethioua


9 opmerkingen:

  1. Lucky you, want het is een héél mooi resultaat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stof is wel echt heel mooi! Een omwegje waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt toffe sweater. ik maakte die ook al en vind hem geweldig!
    prachtige stof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zo een route! Ik kom er eentje tegen en dat is al heel verleidelijk 😀 lang leve de omwegen als je met zo een mooie stof kunt thuiskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zo een route! Ik kom er eentje tegen en dat is al heel verleidelijk 😀 lang leve de omwegen als je met zo een mooie stof kunt thuiskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe prachtig zeg!Ik ben fan van de rug zijde ;) Ik kom geen winkels tegen op weg naar mijn werk en al helemaal geen toffe stoffenwinkels!

    BeantwoordenVerwijderen