zondag 8 mei 2016

Louisa

 

Ongeveer twee maanden geleden kwam Marte een workschop geven bij de Tiretjes.  Ondertussen maakte ik al enkele van haar Susanne cardigans. Op de wokshopavond zelf ging ik niet voor Susanne maar voor Louisa. 


Deze jurk wou ik absoluut uitproberen met de 'kangaroo pocket' gewoonweg Louisa me doet denken aan mijn grootmoeder. Zij toverde steeds vanalles vanuit de zakken van haar kleedjes. De kapmouwen voor draagbaarheid in een zalige zon. Zoals nu.


Stofidee gestolen van tiret Anneleen ;)


En nu hopla met de benen terug het koele water in, beseffend dat ik volgende Louisa een maatje kleiner maak gezien mijn smallere schouders. 




6 opmerkingen:

  1. Zalige Louisa. En heerlijk hé, die raad van Marte. Ik was erbij om de Louisa te testen en vond het één van de leukste momenten uit m'n naai-carrière

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie versie van de Louisa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met mijn model kom ik helaas niet weg met die kangoroo pocket, maar jij komt er prachtig mee weg! Ik blogde ze nog niet, maar die Louisa, die raakt hier zelden in de kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen