maandag 6 juni 2016

Blueberry Bag


Een nieuw tassenpatroon testen? Graag!
De XL of de S? De XL met stip! Uit curiositeit naar de werkelijke grootte...
Juffrouw Kersjes schreef de handleiding, eentje waar je zelf nog veel kanten mee uit kan gaan. Keuzes maken dus. De Blueberry zat al helemaal in mijn hoofd met stofkeuze en al. Alleen de stof had ik nog niet. Naar de winkel gaan in een beperkte tijdspanne bleek geen goed idee. De stof vond ik niet in de winkel, de verkoopster vond hem niet in de stock van de webshop en de andere afdeling van de winkel had een tergend lange wachtrij. Foert! Weg oorspronkelijk plan en zoeken in de aanwezige voorraad. Daar vond ik deze, ooit (2 jaar geleden) gekocht met als bestemming: winterjas.  Oh ja, ik gebruikte hem ook binnenste buiten. De binnenkant oogde leuker.


En dan de verscheidenheid aan opties: schouderriem, handvaten, paspelband, gsm zakje, grote buitenzakken, grote binnenzakken, ...Ik zou eventjes alles doen.
Uiteindelijk liet ik het gsm zakje weg en de grote buitenzakken. Een gsm zit bij nooit in een tassenzakje en de grote buitenzak moest ik weglaten onder druk: mijn naaimachine protesteerde lichtjes!


 Patroon: Blueberry Bag


Zelf aan de slag? Het patroon vind je in haar winkeltje. Waag ook je kans om dit leuke patroon te winnen. Klik dus snel door naar haar blog, je kan er deelnemen tot 18/06!


En om aan te tonen dat de XL versie echt wel XL is: er past een te grote (volgens de gangbare normen) cocker spaniel in. Als hij ligt, geraakt de rits met gemak toe.
Geen paniek lezers dierenvrienden, ik paste dit niet toe, het diertje reist onder andere omstandigheden comfortabel mee.


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi buitenstofje! Mooie tas geworden, zou hem zelf zo in gebruik nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ! Zalige foto, die laatste !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ogen! 'Ik moest van mijn baasje...! Zucht!' GE-WEL-DIG!
    Bedankt voor het testen! Het is een prachtige versie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas! Ik maakte een rokje uit deze stof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tas! Prachtexemplaar ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi hoor! en zo grappig met de hond erin :-) dit lijkt echt een handige reistas! tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, classy!! En die foto is zo zalig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé zo'n multifunctionele tas? Je maakte een hele leuke versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Prachtige tas!

    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen