maandag 25 juli 2016

Mijn eigenste Beard King


Je kon het reeds lezen op het tirettenblog, de discussie over baardhaar. In een mum groeide een hilarisch gespreksonderwerp uit tot een concreet plan. Algauw zouden menig tiret hun eigen Beard King hebben, zelfgemaakt dan nog! We zagen immers een leuke advertentie verschijnen op internet. Even doorklikken en het inleidend filmpje leverde herkenbare taferelen. Hilariteit alom, op een doordeweekse tirettenavond, je kan het je voorstellen!  Ook ik ergerde me aan die enkele overgebleven haartjes die je terug vond na een baardtrimbeurt.


Dit gadget bestellen, bleek te duur. Zeker omdat we niet wisten of het effectief zijn werk deed zoals voorgesteld in het filmpje. We spraken een Do It Together af en maakten uit een kappersmantel een eigen opvangbavet.



De Man Des Huizes kreeg hem op vaderdag, verpakt in een in goud gespoten doos en met een originele sticker erop. Grote dankjewel aan Liesbeth hiervoor!
De MDH begreep eerst het doel niet.  Enige demonstratie was nodig en het filmpje verklaarde alles, zijn enthousiasme steeg zienderogen. Direct kopieerde hij de link en een aantal baardvriendjes kregen deze doorgestuurd.


Gisteren kreeg ik eindelijk de kans om hem te fotograferen tijdens zijn bezigheid. Jammer genoeg laat in de avond en aldus donker, net nu het heerlijke zomeravonden zijn.  Maar de baardbavet bewees zijn nut! Hij blij en ik blij! Meer moet dat niet zijn!


7 opmerkingen: