zondag 23 oktober 2016

Ook bij regenweer?


Haar eigen woorden: 'je kan geen ritstasjes genoeg hebben'.  Een verjaardagscadeau zoeken voor haar bleek dit jaar geen moeilijke opdracht. Toch wilde ik net dat ietsje meer.


Het werd er eentje in vilt en eentje in kraft-tex.


Een tijdje geleden organiseerde ik een kraft-tex avondje knutselen bij de tiretten. Binnenkort vind je op het tirettenblog daarover verslag  maar eerst maken we reclame voor onze komende Cabaret Tiret!


Hilde en Elke deden toen iets super origineel: printen op kraft-tex! Ik probeerde het uit en na 3 pogingen deed mijn printer wat hij moest doen.


Een spreuk die we in ons achterhoofd houden als we bij regenweer twijfelen tussen het stalen ros en het gemotoriseerd rijtuig om naar het werk te rijden.


Materiaal: kraft-tex te vinden bij k-bas
Patroon vilten tas: by eva maria gedigitaliseerd door khadetjes 
Patroon vierkant (eerder een ruit) ritstasje: Bendy bag


Het ritstasje volledig uit kraft-tex zag ik voor het eerst bij sisko by mieke. Ook ik ervaarde bij het maken ervan de lichte teleurstelling over de minimalistische afwerking van de binnenkant alsook de drang om een volgende versie beter te maken en de tijd te nemen om uit te zoeken hoe het beter kan. Later.



Een kraft-tex duo, klaar voor gebruik!


7 opmerkingen:

  1. Die geprinte krafttex is echt geweldig! Eentje om te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n originele ontwerpjes ! Prachtige gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tasjes, zeg. Die krafttex moet ik dringend leren kennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zeg, super is dat! ❤️
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen