donderdag 10 november 2016

Bfl 2016

Annelies en Sarah staken hun creatieve schouders onder bloggers for life 2016 en organiseerden een sew along en een veiling! Beide acties ten voordele van een ander doel. Als dat geen topeditie wordt!
De dienst kinderoncologie van UZ Gent wordt bijgevolg binnenkort verrast met vele maaksels, het resultaat van een grote respons op de sew along.  Een overzicht vind je hier.
Mijn kleine bijdrage:


 Knuffeldoekjes voor de allerkleinsten


Toiletzakjes voor de wat oudere kinderen







Wanyamakes ofte riszakjes die je vrolijk maken, voor groot en klein

Maar er komt nog! Een veiling zoals vorige editie met heel veel schone maaksels waarop je kans maakt. Hou dus vooral deze drie webstekjes in het oog!


5 opmerkingen:

  1. Amaai! Wat een prachtcollectie als bijdrage! Dikke duim voor je inzet, ik ben hier efkes bezig, maar zoveel lukte me niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh seg amai... je wanyamakes vind ik het schoonst maar de rest moet niet onderdoen zenne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het √†llerplezantste aan een patroontje maken is te zien hoe iedereen er zijn eigen accent aan geeft... ik ben helemaal weg van wat jij ermee deed. Dank je wel voor de lieve woorden en de schone maaksels ♥

    BeantwoordenVerwijderen